Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 8 March 2014

Popia SeaWeed Di Hari Wanita

Owww yeahhhh...hari nih tetiba dapat text dari anak buah belah Mr.Hubbyku yang jauh dimata tu( err..jauh ke?) tetiba bagitau yang dia ada kirim sesuatu buat aku sekeluarga disini. Adeiiii..tak pernah dibuat dak nih berkirim-kirim segalak sebelum nih tapi entah apa mimpi dia hari nih tetiba nak beri aku something pula. Owhh..aku pun mulalah rasa cam kejutan di Hari Wanita lak padahal minah nih tak cakap pun camtu hahaha..Aku jer la yang terperasan lebih kuttt kahkahkah..

Buka jer beg kertas gedebak nampak dua kontena...Walawehhh...popia seaweed youuu...Merasa gak aku akhirnya airtangan anak buah aku yang sorang nih walaupun aku ketegorikan sebelum nih airtangan dia agak mahal sebab susah aku nak merasa hahaha.... Seronoklah juga hati nih kan..sebab dapat pemberian daripada anak buah yang selalu menginggati gitew..terharulah jugokkkk hehehe...

Buat anakbuahku yang sangat rajin nak sediakan popia seaweed nih, terima kasih banyak-banyak ye.. sedap sesangat dan auntymu ini pasti selalu mendoakan yang terbaik buat dirimu sekeluarga disana chewahhhh ayattt!!!...Apa-apa pun niat baik dia guys aku tetap hargai sesangat dan teruja sampaikan tersharing kat korang semua, nampak tak betapa sentimentalnya aku..semua pun nak canangggg hahaha...Hah..korang nih baca-baca gak, kalau rasa nak order tu bagitau jer aku , leh aku beri contact number dia,..mana tau dia nak buka bisness popia seaweed pasnih,,,hehehe.....(<--matilah aku!!!  bilamasa lak dak nih suruh aku promosi camnih? ...kwang3x...)...Yeay!!!...


Jangan main-main you...kontena pun beso gedebak nih...makan 3 hari 4 malam pun tak habis kata pakciknya tapi sehari habis kut heheh...

Betapa detailnya hasil kerja dia, kalau aku buat popia seaweed camnih memang aku dah awal-awal fedup dah dibuatnya..leh tak tido malam jadinya huhu

Bila dah aku kata favourite tu...yang lain leh jadi putih mata jelah yee...

Macam biasa...model popia seaweed sudah mari...meh kita borong ramai2 kahkahkah...

2 comments:

Anonymous said...

cantiknya seaweed popia diaa..... bley minta resepi tak cara gulung popia tu

email: heriy.rm@gmail.com

seripelangi said...

katanya kalau nak gulung popia tu kene guna chopstik..letak seaweed tu di atas kepingan popia kemudian gulung arah bertentangan belah belakang maksudnya kut kemudian gam guna telur putih or tepung...seaweed tu kene kat luar baru nampak. Size panjang tu ikut suka korang, lagi kecik lagi cute...camtu je..selamat mencuba hehe..

Followers