Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 30 November 2016

Gelang Manik Untuk ANNA



Tadaaaaa.....akhirnya gelang manik aku siap jugaaaa..Fuhhhh..betapa aku memerlukan kesabaran disaat membuat benda-benda macam nih ditambah dengan kehalusan yang membuatkan biji mata aku, kejap-kejap kabur ...huwaaa..Nampak sangat aku memerlukan cermin mata sekarang nih....

Saat nak berlagak depan puteri tersayang pun menjadi sedikit kendurrr, tak kuasa aku nak meneruskan namun alhamdulillah gelang yang nih siap walau nampak kurang kemas dan bermacam-macam lagi benda yang membuatkan aku sendiri tak puas hati hahaha..Aku selaku juri untuk diri sendiri cuma mampu memberi 2 daripada 5 bintang dengan memberi kredit kepada usaha +ketabahan+ kesungguhan aku untuk menyiapkannnya manik nih, yang lain outtt...outtt..outttt!!...wakakaka. Apa-apa pun manik aku banyak lagi..korang rasa aku patut teruskan atau tidak??? haha. Konon nak buat nama panjang tapi aku tak kuattttt!!...Terimalah hasilku buat tatapan kengkawan semua, gelang manik untuk ANNA a.k.a puteri tersayang...Yeay!.


2 comments:

Nina Mads said...

boleh tahan.. rajin buat

seripelangi said...

rajin masa tu je..lepas tu peram balik manik2 yang ada..hehe..

Followers